torsdag 23 juni 2011

Torsdagkväll med smak av fredag.

Det känns som fredag idag, lyxigt eftersom det bara är torsdag.

Hämtade Astrid tidigt eftersom jag bara jobbade till lunch, just love klämdagar!

Hade egentligen tänkt jag skulle cyklat bort till dagiset och hämtat henne, men David har tagit min nyckel till garaget så kom inte åt cykel, kändes lite snopet, så fick ta bilen bort.

Astrid var nyvaken när jag kom och väldigt sugen på att få gå ut och leka på gården, hon ville inte alls hem med mig...Eftersom regnet hängde i luften var jag inte så sugen på att gå ut med henne så fick försöka roa henne inne. Dock tror jag nog någon inte var så nöjd med detta eftersom jag hittade alla hennes djur stående i fönstret..

Vad tycker ni om min sommar present från jobbet föresten? Fin va? Den kom dessutom med en massa smarriga kakor, men de har jag gömt undan i ett skåp för att inte bli för frestad;)

1 kommentar:

  1. Åhh djuren längtade också ut!!!!
    Kram från mamma

    SvaraRadera