torsdag 21 juli 2011

Ny vagn!

Efter att ha bråkat en hel del med vår sulky bestämde vi oss för att köpa en ny, problemet är ju bara att alla nya vagnar som är bra är tokdyra och ja en begagnad gick ju inte så bra sist, så har på lunchen gått och småkikat på vagnar i barnbutiker och hoppats på något bra erbjudande. Så fick jag tipset att köpa via en sida i England, gick in och kikade och hittade en Baby Jogger City Mini, precis en sån jag trånat efter länge men alltid tyckt var för dyr, till drygt halva priset mot vad de kostar här i Sverige.. Så började kolla runt på lite forum om vad folk hade för erfarenhet av den butiken och att beställa därifrån till Sverige och alla hade bara gott att säga, så jag chansade och beställde. Gjorde beställningen i söndags och idag knackade DHL på dörren med min nya fina vagn! Perfekt!

Astrid blev överlycklig, hon skulle direkt hoppa upp i den och sen fick vi köra henne runt runt i huset. Fick montera på suffletten när hon satt i och när den väl var på fick jag inte fälla tillbaka den för hon skulle sitta i sin nya lilla koja och mysa. Det slutade med mycket tårar och lite mutor för att få ur henne ur vagnen och sen fick vi gömma den i sovrummet tills hon lagt sig. Så tror nog hon var lika nöjd som jag över paketet från England


Så här nöjd blir man när man får en ny vagn.

1 kommentar: