måndag 7 november 2011

Amsterdam

I helgen var David och jag i Amsterdam medans Astrid fick åka på semester hela långa 5 min bort till farmor och farfar. David syster bor sen ett bra tag tillbaka i Amsterdam så det var verkligen på tiden att vi åkte ner.

Måste bara säga VILKEN UNDERBAR STAD! Vet inte riktigt hur jag ska summera det på ett annat sätt. Har ni aldrig varit i Amsterdam så åk dit!

Vi strosade mest runt i stan, åt god mat, drack god öl, besökte the Heineken Experience och bada hade det trevligt. Och jag glömde såklart min kamera igen, jag saknar den perfekta kameran känner jag, jag vill ha en liten nätt kompaktkamera som ändå är en systemkamera. Någon som vill bidra med en sån till mig?;))


I övrigt är jag inne på sista veckan på mitt jobb. Börjar nytt på måndag och det känns så otroligt spännande och kul. Man funderar ju alltid en extra gång på om man gjort rätt val när man sagt upp sig, men ju mer jag funderar desto mer nöjd är jag med mitt beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar