lördag 23 oktober 2010

Handboll!

Idag har Astrid och jag varit och kollat på handboll. Det var första gången hon fick se handboll live och hon skötte sig jätte bra. Hon behöll hörselskydden på under uppvärmingsmusiken och satt lugnt och mumsade på en riskaka, sen klappade hon och hejjade på allt.

Själv var jag väldigt scizo (hur stavas det egentligen?) då pappa bytt klubb och numera tillhör H65 som mötte ett vinrött CapeiroSport. Vinrött är ju LUGIs färg och att då inte hejja på det vinrödalaget blev lite knas i min hjärna ibland.

Nu är iallafall både Astrid och jag väldigt trötta så hon ska snart natta och jag ska åka iväg och köpa pizza till D och mig.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni haft en bra dag! De ser ut som om ni haft de:) ALicia hälsar och tackar;)
    Kram på er

    SvaraRadera