fredag 28 januari 2011

Nu är det helt klart

Nu har jag skrivit på papper för nya jobbet, börjar den 14 feb (på själva alla hjärtans dag bra tecken hoppas jag?!).. Jag fick faktiskt TVÅ jobb inom loppet av två dagar så jag lovar jag hade lite beslutsångest innan jag väl bestämde mig, egentligen var valet inte jätte svårt men när man kommer direkt ifrån mammaledighet så är det lite skrämmade med nytt jobb vilket gjorde mig lite osäker av fel anledningar.

Men iallafall nu byter jag jobbet inom document control mot projektkoordinator, läkemedelsfabriker mot pumpar och ventiler, Arendal mot Sisjön (områden i Gbg för er icke insatta) och det känns j*kligt bra!!

Nu hoppas jag turen vänder även för min kära bror så han oxå får jobb snart.. Håller tummarna hårt och spanar högt och lågt efter jobb till honom..

2 kommentarer: