torsdag 3 februari 2011

Framför kameran

I Söndags fjollade jag och Lovisa oss med att åka in till Model-Lab, dvs vi blev sminkade av make-up artister och fotograferade i riktig fotostudio. Var rätt kul att få göra något jag aldrig trodde jag skulle göra, jag som verkligen hatar att stå framför kameran. Bilderna blev inte de bästa, måste säga att fotografen körde lite för mycket löpande-band och jag tycker nog att 9 av 10 bilder kunde hon lätt sett på kameran att de borde tagits om. Men Nu var det ju inte bilderna i sig som var grejen utan att få bli lite bortskämd och göra nått oväntat, så ja det var en kul grej ändå! Här är de få bilder jag ändå tyckte var ok. Slutsatsen är annars att 1.Jag måste måste klippa mig och 2. Jag behöver mer sömn!


2 kommentarer:

  1. Jag tycker fotona är jättefina!!!
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina foton Camilla! Tres genic!
    /Pia

    SvaraRadera