fredag 27 maj 2011

Åter igen fredag, återigen en vecka som gått väldigt fort och återigen en vecka där jag inte hunnit med allt jag önskat.

Ikväll är jag själv hemma med en förkyld Astrid. Typiskt att hon är förkyld igen, hon som har sin första utflykt med dagis på måndag då de ska åka till Stättareds 4H gård, hoppas hon inte blir värre i helgen så hon inte kan följa med.. Dessutom ska hon på återkoll efter sin öroninflammation på tisdag och för att de ska kunna kolla öronen så måste hon vara frisk. Men förutom förkylning, blåmärke på näsan och ett stort skrapsår i pannan så mår hon toppen och det märks att hon nu fått vara på dagis en längre period utan att vara sjuk för hon springer skrattandes in så fort hon fått komma ur bilen på morgonen.
Själv har jag hunnit med utbildning och vårfest med jobbet, väldigt roligt båda två! Kvällen tänker jag inta i soffan framför någon film med lite popcorn. Kanske ska kolla på Flashdance som just nu går på tv4+ man får ju passa på när man är själv om att bestämma över fjärrkontrollen..

1 kommentar:

  1. Jätteroligt att du börjat blogga igen!!! Kram moster

    SvaraRadera