tisdag 3 maj 2011

Vab och åter vab

Ja jag lever. Det finns bara inte tid att sitta här längre.


Var ju ett tag sen jag skrev och det har ju hänt lite sen dess. Astrid går på dagis, jag jobbar och våren har börjat leta sig fram.


Idag Vabbas det igen. Känns som en ond cirkel och jag som trodde folk överdrev det där om dagisbaciller har ni insett att folk inte var tillräckligt ärliga, för det är mycket värre än jag trodde. Sen Astrid började på dagis i januari har hon vid ETT tillfälle varit där två veckor i rad, annars har det varit förkyldningar, öroninflammation, vattkoppor, feber och gud vad vad om vart annat.


Mitt nya jobb då? Jo det rullar på bra nu, och jag trivs jätte bra så känns att jag gjorde rätt val bland de alternativen som jag hade.


Och tror det eller ej men vi var på kosläpp i helgen. Iskallt var det men Astrid älskade det!

1 kommentar: