torsdag 19 maj 2011

Torsdag



Nu verkar solen börja leta sig fram igen, trodde nästan att hösten redan var här tidigare i veckan då det blåste storm och vinterjackan såg bra lockande ut. Det har verkligen känts på energin att våren tog en time-out för jag har varit väldigt väldigt trött. Jag kan inte skryta med att jag gjort något vettigt den här veckan. Lyckades klämma in ett träningspass iallafall, måste erkänna att jag börjat gilla Gympan på Friskis, det finns några ledare i Kungsbacka som "föryngrat" det lite och jag blir gött slut efter ett pass.

Min envisa förkyldning sitter i, ska den aldrig ge med sig? Astrid däremot är frisk och imorgon tangerar hon rekord med 10st hela dagar på dagis i rad utan att vara sjuk! Woho det ska firas med ett besök på Liseberg på lördag, då vi får finbesök av Mamma, Pia och Jonas. David ska ut och fiska med några vänner så han smiter tidigt tidigt på lördagmorgon så han missar "Farfarsbilarna" och "Kaninresan" och alt vad karsusellerna nu heter. Undra om Mamma och Pia ska våga sig på Balder?

Nästa vecka bli hektiskt, ska på utbildning tis-ons genom jobbet vilket ska bli jätte intressant..Den handlar om tätningar för roterande axlar, fattade ni nått?;) Jag ser ialafall fram emot det och ryktet säger attdet inte bara är teori utan även praktik =extra kul! Sen på torsdag har vi Vår-fest med jobbet, tyvärr så får jag ta bilen, men det är väl den uppoffringen man får göra när man valt att flytta ifrån stan. Kan ju iallafall gotta mig med att jag lär tillhöra de pigga på fredagmorgon;)

1 kommentar:

  1. Exakt vad gör du på jobbet?

    Ha så kul på Liseberg, är det inte Göteborgsvarvet med?

    SvaraRadera