måndag 9 februari 2009

Måndagdagsbarn

Måndagmorgon ångest när klockan ringer för tidigt och man kan inte fatta att man någonsin innan gått upp så tidigt. MEN får ändå säga fetr att jag kom ut genom porten idag så har dagen varit över måndagsförväntan. Det var för det första nästan ljust när jag väntade på bussen, jag fick lite panik när jag insåg att jag glömt min ipod, men sen hoppade två kollegeor på bussen som inte brukar åka den så fick sällskap= han inte blir uttråkad. Allt flöt på bra på jobbet idag inget som krånglade och jag fick gjort så sjukt mycket trots att jag var i Arendal (brukar alltid bli bombaderad med frågor när jag visar mig där). Fick bokat biljetter till Sthlm på torsdag som enbart blev en resa över dagen och inte tos/fre som var planerat från början och behövde inte ens åka 6.00 tåget.

Men för stackars David kanske måndagen kunde börjat bättre. Han är sjuk och fick åka hem från jobbet innan 9 imorse, så nu ligger han nerbäddad i soffan med nässpray och näsdukar i beredskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar