söndag 22 februari 2009

Tingeling Tingeling...

Herrgud det slutar aldrig snöa!

Väldigt orättvis då jag gick och köpte nya skor i fredags som jag inte kan använda på grund av allt kladd ute, nej nu vill jag ha vår det är ju snart mars och uteserveringar med sol lockar.

Igår var David och jag ute i Frölunda och kollade när Lugi spöade skiten ur Heid, riktigt skönt att Lugi vann så klart. Jag har ju en liten intern tävling med en taido-kompis om Lugi eller Heid kommer bli bäst den här säsongen, så var gött att Lugi vann igår.

På kvällen igår slökollade jag på melodifestivalen. Min slutsatser av den var
*Mikael Rickfors borde nog hålla sig borta från Schlager
*För många "Cameltoes", herregud kan de inte klä sig bättre?
*Jamaicanen/LatinKing-låten var rolig och borde gått vidare
*Alexander Bard blir knäppare och knäppare för varje försök
*INte helt oväntat att flickfavoriterna skulle gå vidare, EMD behöver bara visa sig så vinner de allt tyvärr..
*Tingeling Tingeling borde vi skicka till Ryssland;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar