onsdag 4 februari 2009

Nu stal jag igen..;)

NÅGON:
någon som förstår dig: David
någon som du saknar: Alla vänner jag inte hinner träffa så ofta jag vill.
något som du längtar efter: vårt hus och solen
någon som du hatar: njaaääää

VEM:
vem kramade dig senast: David
vem pussade dig senast: David
vem ringde dig senast: David men jag hann inte svara
vem ringde du senast: David, jag ringde upp
vem var hemma hos dig senast: Förutom jag och David så var det nog mäklaren förra veckan
vem var du hemma hos senast: Davids föräldrar

HAR DU:
har du några kärleksproblem: nej
har du ätit något idag: frukost och lunch
har du pratat med någon idag: för många om jobb
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: absolut!

JAG:
är singel: nej
saknar någon just nu: samma som ovan, dvs vänner som jag träffar för sällan.
rädd att bli övergiven: nej.
svär ofta: det är från dag till dag.
sjunger i duschen: ibland
är en morgonperson : till och från.
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej
är kär i kärleken: ehh nej... men i David
skrattar åt mina egna skämt: absolut!
vill ha barn: nån gång men inte nu
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: säkerligen.

HAR DU:
glasögon/linser: japp!
piercingar: eftersom jag plockat ur den i navlen så är det bara öronen kvar
syskon: ja.
rymt hemifrån: hände med all säkerhet i tonåren.
färgat håret: för mycket!
bra självförtroende: fråga mig imorgon.
sagt "jag älskar dig" till någon: ja.
varit kär: ja.
dumpat någon: ja, och det sög.
gjort något olagligt: ja.
somnat i skolan: nej.
brutit ett ben: nej.
sett en fallande stjärna och önskat mig något : ja.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja.
smugit ut utan lov: ja.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ABSOLUT hela tonåren;)
en hemlighet som ingen vet : ja. (eller ingen annan än David för han vet allt)
sovit en hel dag: nej men nästan
somnat gråtande: ja.

BRUKAR DU:
titta dej själv i spegeln: jämnt
ha ångest: inte så ofta men händer väl..
drömma mardrömmar : nej inte direkt
klä dig i svart : ibland
hata folk : njääääa
lita på folk : för det mesta

SISTA PERSON SOM:
sov i din säng : jag eftersom David går upp före mig.
du delade en dricka med : David, mineralvattnet igår.
skrek på dig : någon på jobbet säkert..
du fick sms från : Maria eller Jeanette, får inte sms så ofta så minns inte riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar