onsdag 4 mars 2009

Cat Stevens

Idag har jag en Cat Stevens dag här hemma. Stannade hemma från jobbet idag då jag vaknade med en grym huvudvärk, den börjar ge med sig nu så ska nog jobba lite hemmifrån.

Men tillbaka till Cat Stevens. Hittade en bra artikel när jag googlade lite så är ni ovetande om Cat Stevens kan ni läsa lite mer här http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_376258.svd
Tror i och för sig att alla någon gång hört en Cat Stevens låt, själv fastnade jag för honom när jag spontant köpte en samlingsskiva av honom för 29kr. Den skivan är fortfarande min bästa Cat Stevens skiva och spelas ofta här hemma. Jag har inte lyssnat så mycket på hans nyare låtar som Yusuf Isam men kanske blir idag..

Men här är några av mina absoluta favoriter:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar