fredag 27 mars 2009

Kompletterad Önskelista

I tillägg till vad jag redan önskat mig från det stora äpplet i väst (N.Y) så skulle den här Gbg:aren vilja ha:

Ett par Röda Converse storlek 39,5 vilket borde vara strl 8 (women) eller strl 6 (men)
Plus om det går att hitta en DiorShow mascara billigare än 250 spänn så får ni gärna köpa med er en sån hem till mig. (svart såklart)
OCH höll på att glömma, CARMEX, köp två burkar till mig så har jag nog ett lager för 4 år frammåt;)
JOOOO en sista grej, mysbyxor från American Eagel (ni vet sånna ni fick av mig) de kan man aldrig få för många av! Strlk XL ju större ju skönare :)

Glöm nu inte att gå till Barns & Nobels och självklart America Eagle

5 kommentarer:

  1. o jag önskar mig salt lakrits ;) tror bestämt att jag får ta en tur till ikea snart.. hehe.. pussar o kramar :)

    SvaraRadera
  2. Skratt... säg till om du vill ha paket från Sverige, så får jag skicka ner lite mums till dig :)

    SvaraRadera
  3. Vi skall se vad vi kan ordna ;-)
    P&K

    SvaraRadera
  4. Läpp-balsamet som både Jonas och jag är tokig i.. Är en gul liten burk och går att köpa i alla vanliga mataffärer.

    SvaraRadera