onsdag 22 april 2009

Nu är det vår

Nu är det vår och jag kände för en lite ljusare blogg, så vad tycks? Efter en hel del pill så får jag nog ändå säga att jag blev ganska nöjd.

Passade på ikväll när jag är ensam hemma, David är och hjälper Danne och Åsa att flytta in till sitt hus. Jag tog en snabb runda på stan efter jobbet i solen och köpte present till mamma från Jonas och mig som hon ska få till helgen när jag ska besöka Skåne land.

Men nu ska jag lämna datorn och gå och kolla på Greys Anatomy.. Myyss perfekt att avsluta onsdagen med det!

2 kommentarer:

  1. Hinner du med en fika i helgen? Tänkte du kanske ville komma och hälsa på i Klagshamn.
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Åhh Det hade varit jätte mysigt, men jag kommer nog inte hinna ner till Malmö, åker till Hisslehulla först på lördag. Men ska försöka komma ner lite längre snart igen så jag hinner med Malmö oxå!

    SvaraRadera