söndag 6 september 2009

Bilder innifrån huset

Nu ska ni få se.. Var nere vid huset idag och hade tänkt ta med min fina systemkamera men glömde den hemma, så fick bli att testa min nya mobil. Herregud vad det har hänt mycket sen jag var nere förra helgen. Kul! För på fredag ska de ju vara klara.. det är dock mycket kvar, men såhär ser det ut just nu.
Vårt badkar och blandare var på plats i badrummet på övreplan. Vi köpte ju dessa själva och inte från A-hus, men visst blev det snyggt?


Tapeten i Allrummet på övreplan. Blev riktigt positivt överraskad av den kom inte alls ihåg att den skulle se ut såhär.


Tapeten i sovrummet, här trodde vi de satt fel eftersom den blev så annorlunda när den kom upp på väggen, men snygg är den. Däremot så synns det inte så bra att det är guld-färgat och inte brunt på kortet.

Badrummet på nedreplan. Här ska ju in en duschkabin oxå...

Groventreén/tvättstugan

Min fina trappa som jag tjatade mig till, men visst är det snyggare med vitt än en helt i trä?!

Kaminen! Tyvärr syns det inte det snygga mönstret i tapeten.
Köket. Nu hade vi även fått spottar över det lilla fönstret

Hallen.. Jag älskar tapeten och golvet!

2 kommentarer:

  1. jättefint. och verkar vara en bra mobil du har ;-)

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt!!! Tänk att ni snart skall flytta in i detta fina hus!!!

    Kram/Mamma

    SvaraRadera