lördag 5 september 2009

Helg uppdatering.

Idag fick jag sova länge, underbart att kunna ha uppe våra mörka gardiner igen så man slipper vakna av ljuset på morgonen. Nu är klockan snart halv tolv och vi har inte gjort något annat än att äta frukost, jag gillar lördagar.

Igår var min första lediga fredag, vi har gått ner i arbetstid på jobbet nu för att undvika varsel, och det firade jag med att gå på spamassage på Hagabadet. Jag hade kvar ett presentkort från mitt gamla jobb som jag utnyttjade, tur det för det är inte direkt billigt att gå på hagabadet 850 kr för en massage. phuu som sagt glad att jag inte betalade själv. Det var andra gången jag var på Hagabadet och jag tycker man blir lite småbesviken varje gång. VIsst det är trevligt men inte så att det berättigar deras priser. Först och främst så satt jag i relaxavdelningen innan massagen, där finns en liten varm pool och ska vara en lugn stund, helt plötsligt kommer två tjejer i min ålder in och börjar göra Kanonen i poolen. (misstänker att de trodde de var på Skara sommarland) Sen under själva massagen så strular det hela tiden när hon ska höja och sänka bordet så blir pinsamma avbrott, sen hänger sig musiken så den låter bara sporadiskt och jag ligger och funderar på varför hon inte fixar den. När musiken väl blir tyst så hör jag bara gråtande barn utifrån.. Såå avlappnande? Njaaaa.. Hade jag betalt 850 kr? Nej!

Igår skrev det även papper på lghen så nu är det klart!

Jag ringde även och bokade visning på förlossingen i varberg eftersom vi missade den igår pga av att vi skrev papperna för lghen. Sophämtning till huset fixades samt bokade tid då de ska sätta in vattenmätaren.

Idag ska det städas på vinden och ikväll ska vi på bio och kolla på Distric 9.

Imorgon packar vi bilen med flyttlådor och åker ner till huset. Lika bra att försöka ta med lite lådor varje gång vi åker ner nu när det finns plats i garaget igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar