onsdag 30 september 2009

Dagen..

Idag har varit en ganska lång dag men en trevlig dag.

Vi började morgonen med att gå ner till Åsa Hembageri för att köpa lite frallor, sen gick vi upp till Davids pappa och åt frukost där. Astrid sov hela tiden precis som vanligt.

Hemma igen bestämde vi oss för att testa ta ut lillan på en liten tur till Kungsbacka, så vi åkte först till Kungsmässan där vi köpte lite kläder åt Astrid på PoP som faktiskt har liite kläder i strl. 40 och så fick vi köpt ett par vantar. Efter Kungsmässan så begav vi oss till Ica för att storhandla mat, förutom ett blöjbyte så skötte Astrid sig hur bra som helst, hon blev lite hungrig på vägen hem och skrek lite i bilen men hon somnade efter 5 min igen. Kändes bra att det funkade vara ute lite längre med henne än bara en promenad här i Åsa. Fast jag blev väldigt trött, kanske berodde på att jag inte hade käkat så mycket till frukost..

BVC ringde idag oxå, de ska komma på hembesök på måndag, ska bli kul att se hur mycket Astrid väger nu för man ser att hon har gått upp en del, det är lite dubbelhaka på henne nu;) Vi passade på att fråga om blåsorna vi sett att hon har fått på tungan oxå, men det kan de tydligen få och så länge hon inte bryr sig om dem när hon ska äta så är det ingen fara utan de kommer försvinna.

Ställde mig på vågen idag oxå, och nu vägde jag lika mycket som vid inskrivningen på MVC, så 10 kg minus.. Trevligt men det kan gått bli mer än så... Ska försöka komma ut på en långpromenad om dan iallafall om vädret tillåter (jag har ju ingen jacka....)

Nu börjar Greys Anatomy och efter det är det True Bood, blir en uppestittarkväll idag, får hoppas att jag kan hålla mig vaken:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar