lördag 5 juni 2010

älska helgen!

Vilken härlig kväll det var igår. Jag hamnade visseligen i världens bilkö in till Gbg och fick halvspringa från Heden till Bion men vi hann innan filmen började. Å filmen ja den var underbar, gillar man SATC så gillar man filmen, väldigt förvånad att den fick så extremt dålig kritik, visst det är ingen "filmvetarfilm" men den är ju precis det man vill ha av en SATC film. Så gillar ni SATC så se filmen!
Efter så gick vi bort till Lounge på Avenyn, å mumsade i oss gratis thai-mat a la after work style, å medans jag avnjöt en alkoholfri drink så fick Elin och Lovisa gotta sig på Strawberry daquier (hur stavas det egentligen?). Var lite trist att jag behövde ta bilen men men nästa gång blir bilen hemma. Vi satt och tjatade på uteserveringen tills elva snåret, innan vi alla begav oss hemåt.

Här hemma sov Astrid som en liten prinsessa och David satt uppe och kollade på film, så jag kröp ner i sängen och låg och läste i första Twilight-boken som jag köpte i veckan.

Ikväll hoppas jag på en minst lika trevlig kväll, då vi ska in till Gbg på 30 års fest, å idag blir det ingen bil in! Astrid ska få sova hos sin farmor och farfar för första gången, så håll tummarna att det kommer gå bra. KAn ifs tänka mig att det nog är jag som kommer tycka det är jobbigast att vakna upp imorgon utan att hon är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar