fredag 4 juni 2010

Äntligen fredag!

Idag ska Astrid och jag försöka oss på att åka till Ikea. Att åka till Ikea är ju inget svårt å heller inte att ha med sig Astrid dit, utmaningen blir i att få med mig ett parasoll och tillhörande fot därifrån medAstrid och vagn.. Får se hur det går, funderar på om jag ska ta henne i bärselen och sen ta en kundvagn, men frågan är om fröken nyfiken i en strut blir nöjd i bärselen.. Hrmm.. Jaja det ska nog gå bra.


Ikväll lämnar jag Astrid med David och beger mig in till Göteborg för en härlig tjejkväll. Tyvärr får jag ta bilen in då vi ska på bio som börjar redan 17.30, så jag får dricka alkoholfria drinkar ikväll när de andra gottar sig ordentligt. Kvällens film blir såklart Sex and the City 2, vad annars ska man kolla på när det är tjejkväll? Får faktiskt erkänna att jag gillade den första filmen så ska bli kul att de den här med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar