onsdag 16 juni 2010

Ojdå

Det är visst redan onsdag och jag har inte bloggat något..

Eftersom jag är lite slö i huvudet efter en dag i solen så blir det en kortis..

Fyllde ju år i måndags (grattis grattis till mig själv) så fick besök av Mamma, Pia och Jonas å vi åkte in till Liseberg. Fick åkt min stora favorit Balder två gånger och Astrid älskade Liseberg trots att hon inte fick åka några karuseller. Fick en jätte fin symaskin i present av dem och morfar, samt en bok av Davids föräldrar. Av David fick jag fin fina kläder=).

Tisdagen spenderade Astrid och jag hos Lisa-Stina med resten av földragruppen här i Åsa. Väldigt trevligt! Och på kvällen gympade Helena och jag i Fjärås (å ja nu börjar träningsvärken sakta komma smygande).

Idag har Astrid och jag först varit hos optikern för mitt lins-återbesök som jag skjutit upp sen i februari. Allt såg fint ut så nu skulle jag få hem linser för et halvår. Skönt!
Sen gick vi upp till Näckrosdammen för att mysa lite i gräset med Gbg-mamma-gänget. Sist jag satt där i gräset så var jag student, så kändes lite lustigt att sitta där 6 år senare med Astrid. Men vi hade en underbar dag.

Nu är det snart dax för säsongsavslutningen på Grey´s.. Spännade spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar