söndag 20 juni 2010

Melon är gott!

Melon är gott när det gör ont i munnen. Nu känner man en sylvass liten tand och ser att en till är påväg upp. Hoppas det går snabbt för phuuu jag vill ha tillbaka min glada Astrid!

Tog tag i vårt "skräprum" imorse och fixad iordning en liten syhörna till mig, Plockade upp min nya symaskin från lådan och kopplade in allt. Så långt såg allt fint ut, så jag sprang ut i friggeboden där jag visste att jag sett en stor korg med sytråd etc som varit Davids farmor, hittar den och letar fram gardinerna jag tänkt sy upp och ska bara trä maskinen och spola upp tråd på spolen. DÅ märker jag att hållaren till spolen saknas.. SUCK!!! Så nu är det bara att plocka ihop symaskinen igen och åka till Coop för att byta den. Varför har jag alltid sån otur?

1 kommentar:

  1. Oj, detta har jag inte testat... Blir till att testa vattenmelon idag tror jag, Rasmus har precis fått sin andra tand....
    Tänkte bara tala om att jag startat en kanontävling - med en skötväska i vinstpotten...! Missa inte det! :) (har sett att du deltagit i liknande tävlingar förut) Kram Annika, http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera