fredag 30 juli 2010

Vilket busväder det är ute idag! Det känns som höst och jag saknar redan solen.

Det har varit en busy vecka, snabbt finbesök från skåne (pappa och annette), klippt mig, varit på borås djurpark, kräftskiva och så igår var jag på ansiktsbehandlig.

Jag skrämde tjejen som gjorde behandlingen på mig, hennes cd-skiva började hacka och då berättade jag för henne att sist jag varit och lyxat mig med spa så hade cd-skivan börjat hacka då med. Det bord ejag inte berättat för hon trodde på spöken och tolkade det som att där fanns en ande som ville säga mig något.. Skratt ibland ska man bara vara tyst ;)

Mamma kom upp hit igår och stannade över natten, var trevligt och Astrid var så glad över att få busa med mormor hela dagen och att hon var kvar i morse.

Men Astrids roligaste i veckan var nog ändå Borås djurpark (eler var det vi som tyckte det var roligast?), hon gillade verkligen att kolla på djuren. Så får nog ta oss iväg någonstans snart igen..

1 kommentar: