torsdag 2 september 2010

Onödigt vetande-lista

Du heter: Camilla
Smeknamn: Milla/Millan och pappa brukade väl kalla mig Meckitrollet
Låt som när du är ledsen sörjer till: Oj, hrmm.. Stenbrott med Kent har någ återkommit många gånger..
Beroende av: Astrid,internet, mobilen, att läsa innan jag somnar
Vad tror folk om dig? Att jag är från Småland
Stämmer det? NEJ!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina lockar och min ögonfärg
Hur imponerar man på dig? Att våga stå för sin åsikt
Brukar du skratta för dig själv? ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "haha..nä....." (och sen censurerar resten)
Var bor du? Åsa
Trivs du där? Absolut
Hur svarar du i mobilen? Hej, eller Ah det är Camilla
Antal timmar sömn inatt: ca 7h
Sov du ensam: Nej med David såklart
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur känner du dig nu: Lite seg
Vad tycker du om fötter: de är rätt fula och luktar oftast inte så gott
Vad saknar du: ett jobb
Vad gör du i morgon: Tänkte ta en sväng till Kungsmässan
Vad är det värsta du vet? att ha tråkigt
En speciell dag du minns: När Astrid föddes såklart
Du samlar på: för tillfället myggbett
När grät du senast: Imorse faktiskt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av Csn och anlita någon som fixade iordning vår trädgård, och sen för de sista små slantarna skulle jag tagit med David och Astrid på en solresa.
Vill du gifta dig: Egentligen inte, men kanske vore praktiskt nu när vi har både hus och barn. Så får se...
Vill du ha barn: Vore väl hemskt att svara nej nu när vi har Astrid;)
Är du musikalisk? haha NEJ!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har jag säkert
Vad har du för mobil: Sony Ericsson nånting..
Nästa mål i ditt liv: Hitta ett jobb
När mår du bra: När folk runt omkring mig är glada
När blev du fotad senast: Igår fastnade jag nog på något kort
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 22
Är du blyg? Det händer men oftast inte
Sysslar du med någon idrott: pinsamt nog nej, men sugen på att börja med Taidon igen och med handboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa
Vad längtar du till? Just nu längtar jag efter att David ska komma hem från jobbet
Vad är det finaste du fått? Astrid såklart!
Om fem månader: Har jag ett jobb och Astrid går på dagis.
Om ett år?: Samma som ovan men då har jag precis haft semester..
Har du strumpor på dig nu: Nej gillar inte att ha strumpor på mig hemma
Har du piercing: Nu har jag bara i öronen, tog ut den i navlen när jag blev gravid
Är du flygrädd: Nej
Vilken är din favoritglass: Lejonet och björnen passionsfruktssorbe!
Tror du på ett liv efter döden: Funderar inte ens på det, får nog vet det förr eller senare (förhoppningsvis senare)
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Vilken ögonfärg har du: Blå blå
Vad är det viktigaste i livet? Att Astrid mår bra och är lycklig!

(listan är snodd av Sara)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar