måndag 13 september 2010

Sweet Mommy Blogs Award


Ett stort tack till Sara som jag fick den här fina awarden av.

Som vanligt finns det lite förpliktelser med en award,

Instruktioner:
* Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna.
* Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards
* Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.
* Länka till den som gav dig Awarden.

Jag skickar awarden vidare till:
* Jannike Trots att vi bor så nära så ses vi för sällan så det är så kul att se vad de hittar på för bus nere i Frillesås
* Alexandra "MammaSträng" Vi har ju aldrig träffats även om det nästan känns som det eftersom vi pratat så mycket via nätet, men det är lika spänannde att kika på vad du och Vendela pysslar med nere i Palmernas stad ändå.
*Malin Min fina vän som flyttat till Austrailen och fått en jätte söt liten Oni.
*Jenny Tvillingsyster till Malin och oxå en av mina äldsta vänner som jag både pratar med och ser för sällan. Hon har två fina döttrar och jag tycker hon borde blogga mer så jag får se mer av hela familjen Cederlund i Malmö.

Och så vill jag såklart ge awarden till alla andra goa mammor jag känner som bloggar men eftersom mitt bustroll inte vill att jag ska sitta vid datorn merän 2 min i taget så får ni awarden i tanken av mig iatället=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar