onsdag 15 juli 2009

fyndat och fikat!

Igår var jag på stan en sväng efter jobbet.

Behövde åka till banken för att byta min internetdosa som lagt av, så nu fick jag en ny. Praktikst att jag fick en svart när David har en orange så vi kan se skillnad på våra dosor. Tänk att man kan bli så glad för så lite?;)


Där i kön på banken kom jag på att det var 60% rea i en butik uppe på Avenyn som har mammakläder och lite smått och gott till barn, så jag tog mig dit och överlycklig hittade jag den skötbädden jag spanat på ett bra tag men tyckt var för dyr på 60% så nu behövde jag bara betala 140 spänn. Visst är den fin? Även om bilden är rosa (det var enda bilen jag hittade på nätet) så tänker jag inte avslöja om jag köpt rosa, brun eller grön.. (Phuu det här med att inte avslöja vem som är i magen kan nog bli svårt men jag gör mitt bästa för pappa)




Jag tog sen en sväng till NK Kids och hälsade på Sara som jobbade, trevligt med en personlig shopping-coach, hon hade spanat in en massa fina saker till mig på rean (50%). Tack Sara du är grym på att hitta fynd! Köpte en fleeceoverall från PoP som jag spanat på ett tag och lite strumpor. När Sara slutat tog vi en snabb shoppingrunda innan vi mötte upp Lovisa för en fika i skuggan.

Jag var helst slut när jag kom hem och somnade på soffan. David var inte hemma och kunde väcka mig så vaknade efter ett tag och lyckades ta mig bort till sängen.

TRE DAGAR KVAR TILL SEMESTERN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar