fredag 17 juli 2009

Kryckor :(

David har knappt kunnat gå de senaste två veckorna. Han har haft ett "blåmärke" på främre trampdyna som bara blivit värre och värre. Så idag fick både han och jag nog så vi åkte till Axessakuten för att kolla så att han inte trampat på något som satt fast i foten.

Läkaren valde att skära upp foten eftersom han oxå trodde att det satt något där. Så efter en bedövningsspruta från helvetet (det var nästan så jag började gråta så ont det såg ut att ta den) så skar läkaren upp foten men hittade.. INGET! Läkaren var lika förvånad som vi och kunde inte ordinera något annat än kryckor och vila 1-2 veckor.

Jag som satt vid Davids fot såg ju att när läkaren stack in bedövningssprutan rakt in i "blåmärket", att det då rann ut blod och sen vips var blåmärket borta. Så min teori är att David fått en blödning av någon anledning som sen bara blivit värre eftersom han gått på foten konstant.. Men vad vet jag, jag är ju ingen läkare..

Iallafall han har sjukt ont nu, det blev ju ett kyss på typ 2x2 cm som läkaren skar upp, så jag får passa upp honom då han inte är speciellt mobil, stackaren.

Får hoppas att kryckor och snittet gör sitt så han bli bra i foten igen.

2 kommentarer:

  1. Stackars David!!!! Hälsa honom så gott!!!

    SvaraRadera
  2. Ohhh så hemskt för dig David!! Och för dig med Camilla! Måste ha varit någon slags blodblåsa, typ! Hmm...krya på dig!!
    Klappa Krypet också!!

    SvaraRadera