torsdag 23 juli 2009

Japp det regnar idag med..

Idag skulle vi åkt till Norvalla marknad, men det ösregnar ute så vi har passat på att städa lite här hemma.. mmmm JÄTTE rolig syssla på sin semester..

Men det gav mig iallafall lite tid att sortera bland Krypets kläder. Märkte vilket som är roligast att köpa, Krypet har massor av bodys men nästan inga byxor alls. Hade bara fyra par vara 3 i st 50 och 1 i st 56, så det måste inhandlas. Strumpor, mössor och filtar står oxå på shoppinglistan. Vinteroverall har jag köpt i st 56 förhoppningsvis räcker det med en till i strl 62 sen men det väntar jag nog att köpa tills jag vet om det behövs eller inte.
Annars får jag säga att Krypet är väl förberedd för sina första månader.. men jag lär säkert ändå köpa något mer, jag har fallit in lite i Tradera-träsket, det är så kul att kunna hitta nästan helt nya fina kläder för 5-10kr.

Fyndade en skötväska från PoP på tradera för 37kr, väntar på att få hem den så man får se om den är nått att ha. De kostar ju 700kr nya så är den fräsh är det ett riktigt härligt fynd.

1 kommentar:

  1. Trist med regn på semestern...
    Tradera är fantastiskt!!!
    Du vet väl att det är fin rea på polarn nu.
    84 dagar kvar....
    hoppas på sol imorgon
    kram kram

    SvaraRadera