onsdag 22 juli 2009

regn och åter regn.. Vad gör man?

Nu är jag trött på allt regn!! Jag vill ha sol på min semester inte 19 grader och regn :(
Imorgon har vi tänkt åka till Norvalla marknad, men verkar som vädret inte vill det riktigt. Gick in på gp.se idag och såg "Vanlig för skyfall" mmm det ska tydligen ösregna imorgon förmiddag. Jag får trösta mig med att vi ska kolla på den nya Harry Potter filmen imorgon kväll iallafall.

Härromdagen på spårvagnen såg jag reklam för en bok som jag beställt hem. Förhoppningsvis kommer den snart om det här vädret fortsätter så jag kan sysselsätta mig med nått, boken jag beställt är nämligen en bok om att virka Amigurumi. Får se om jag kommer ihåg nått av mina gamla virkkunskaper som efter mitt eget minne var bättre än mina stickkunskaper i skolan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar