måndag 20 juli 2009

På Haltas med den Halte.

I vår rastlöshet här hemma så tog vi vagnen em hållplats upp till Redbergsplatsen. Det är ju egentligen en 5 min promenad men med den halte så hade det nog tagit en timme så fick li att tjuvåka på vagnen.

Vi hade iallafall bestämt oss för att äta middag på Halta Lottas. När vi väl var där kom jag på hur otroligt roligt det var att vara på HALTA Lotta med en HALT David.. Min humor är verkligen på topp idag.

Men iallafall maten var som vanligt sådär, den är ok men inte merän så, fast vad förväntar man sig av den lokala puben? Det var mest skönt att komma ut lite.

Uteserveringen var rätt trevligt trots regnet ända tills det kom två tanter och satte sig och storrökte bakom mig.. Jag har verkligen jätte svårt för att folk röker i min närhet just nu, det luktar fy satan. Nog för jag tyckte det luktade illa innan jag blev gravid men nu är det nästan så jag inte står ut och har lust att vara en satkärring och skälla ut alla som sitter och blåser rök på mig.

Idag har vi även bokat biljetter till Harry Potter som vi ska kolla på på torsdag med Sara och Ola. Blir en trevlig heldag om Davids fot är ok, först ska vi åka ner till Norvalla marknad (ja det finns marknader här oxå de exsisterar inte bara i Skåne) och sen blir det bio på kvällen.. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar