torsdag 14 maj 2009

Lista..

Snodde den här listan från Sara...


DIG SJÄLV

Vad heter du? Eva Camilla Ekström

hur gammal är du? 30 om ca en månad

vart är du född? Lund

vad heter din mamma? Eva

heter din pappa? Richard

har du några syskon? Ja en bror; Jonas

SENASTE GÅNGEN

du rökte? vet inte, mååånga år sen nu.

du snusade? aldrig

du färgade håret? när jag klippte mig senast, så någon månad sen

du grät? hrmm var nog i veckan till något tv-program.

du tränade? Yoga i tisdags, annars blev det en låång promenad igår

du solade solarium? minns inte ens, måste varit i Halmstad sist, så minst 6 år sen.

du skällde på någon? igår på jobbet

du var utomlands? ehh måste varit antingen Irland eller Estland oxå någon månad sen.

du duschade? igår kväll

du köpte nya kläder? igår till lilla Krypet, och i måndags till mig själv

du åkte buss? imorse, och den gick sönder som vanligt.

du åkte taxi? nån månad sen.

du åkte tåg? minns inte, räknas spårvagn för isåfall var det igår.

du smsade någon? nån timme sen fast det var ett mms, sms var nog senast igår.

du ringde någon? på lunchen..

du camade med ngn? ehh med David när jag var i USA kanske, webcam:en på datorn används inte direkt ofta. Så nått år sen sist.

HAR DU NÅNSIN

hoppat studsmatta? absolut!

ätit fiskbullar? tror faktiskt inte det.. isåfall när jag var liten.

tagit kort på dig själv? japp

.skrattat så du började gråta? defenitivt

skolkat mer än 3 skoldagar i rad? ehhhh... det hände nog ja....

sovit mer än 10 st i ett tält? ja...

badat mitt i natten? ja och det är grymt mysigt

åkt berg och dalbana och spytt efter det? nej, men skrattat så jag gråtit.

spytt för att du var full? ehhh... kan jag ju inte svara på när mamma läser här ;)

trillat när du åkt skidor? ja för jag rä värdelös på att åka skidor

gråtit till en bok? ja, senast till "jag vill inte leva detta liv".. OJ vad jag grät.

varit rädd för tomten? vet inte... har jag säkert men inte vad jag kom ihåg.

har du sjungit kareoke? ja tyvärr.. Men Singstar är roligt

fastnat med tungan på en lyktstolpe? kommer inte ihåg men det lär jag ha gjort

1 kommentar:

  1. Hrm .... spytt för att du varit full????????????
    Fiskbullar ... nej för det gillade du inte, vägrade smaka! Jag håller med blääää så äckligt!

    P&K

    SvaraRadera