onsdag 20 maj 2009

Stackars David..

Visst det är jag som är sjuk men stackaren han har fått lida för min förkyldning inatt.. Blev nog inte många timmars sömn för honom, jag är förvånad att han inte slängde ut mig på soffan ;)

Eftersom jag är super-täppt i näsan så har jag tok-snarkat inatt, och inte nog med det så har jag nyst som en tok i sömnen (hur man nu kan göra det utan att vakna) och när jag nyst så har jag tydligen gjort det mot David så han vaknade med ett ryck varje gång och undrade om en bomb sprängts.

Han lät helt förstörd nu på morgonen! Själv mår jag lite bättre idag, men är hemma så jag blir ordentligt frisk..

1 kommentar:

  1. krya på dig! Kan bara berätta att mina snarkningar var helt groteska i slutet av graviditeten, jag väckte både Stefan och mig....
    Här är en rolig grej du kan sätta in i din blogg i kanten så att vi alla kan hålla koll på hur många dagar det är kvar!
    http://babystrology.com/tickers/
    trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera