onsdag 20 maj 2009

Nu fick jag tummen ur ....

Nu har jag varit duktig och tagit tag i lite saker jag skjutit på.

Jag har bokat klipptid både till mig och till David. Hade helst gått och klippt mig i helgen, men min frisör skulle visst vara ledig, det vet jag inte om jag tyckte var shysst ;)

Sen har jag ringt och bokat till för ett privat ultraljud i sommar. Så 10 juli 8.00 ska vi dit och titta på Krypet igen :) Det är så tråkigt att man bara gör ett ultraljud i Gbg, verkar som man får ett tillväxt ultraljud överallt utom här, så vi bestämde oss för att boka ett privat för att få kika en gång till. Det fina med privat är ju att man inte bara kan få med sig bilder hem utan även hela ultraljudet på Dvd, vilket känns lite småroligt att ha.
Nu undrar ju några om vi ska ta reda på kön då, men det vet vi inte riktigt än.. och jag vet att en del inte vill veta ifall vi tar reda på det, så OM vi tar reda på det så lär jag inte berätta det för er ;)

Känner mig lite piggare nu, fast kanske blir lurad av att jag abara ligger i soffan. Gick bort för att köpa juice till frukost och blev helt slut, så kanske inte är så pigg som jag tror. Vi är bjudan på grillfest ikväll, å det hade ju varit såååå trevligt.. men vi får se vädret känns ju inte riktigt stabilt idag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar