tisdag 26 maj 2009

Märkes-listan

Snodde en lista igen...

SKOR: Sneakers av olika märken, men mest blir det nog Converse eller några ballerina-skor nu när det börjar bli varmt
SNEAKERS: Mina nya röda Converse är favvosarna just nu.
JEANS: Inga just nu... Har inte hittat några sköna mamma-jeans än.
T-SHIRT: Olika.
UNDERKLÄDER: Lindex och H&M.
VÄSKA: För många, men just idag en från Indiska
PLÅNBOK: "Walk on Water" bästa jag haft någonsin
SOLGLASÖGON: Om jag använder några så blir det oftast något från H&M
KLOCKA: Använder aldrig men har en från Blammo
SMYCKEN: Inget jag använder heller.. Ibland har jag några billiga örhängen från typ H&M eller Indiska
TV: Samsung tror jag
MOBILTELEFON: Sony Ericsson T6501 (jobb) och en annan Sony privat som jag inte minns vad den heter.
MP3: En grön Ipod Nano.
DATOR: En Azus eller hur det nu stavas hemma och en HP på jobbet
SMINK: Mascara från Dior, foundation från Clinique, täckstift från Loreal, rouge från Face, och kajal från Clinique, ögonskugga från H&M och Loreal.
ANSIKTSKRÄM: Clinique.
DEODERANT: Rexona.
TANDKRÄM: Colgate.
SCHAMPO/BALSAM: Loreal Intense Repair.
TVÅL: Barnängel.
PARFYM: Envy Me från Dior
MINERALVATTEN: Ramlösa “Skogshallon”.
VIN: Inget just nu, men annars vitt.
DRINK: Mojiot
BRÖD: Nybakat.
MAT: Lax eller Kycklingfile.
GLASS: 88:an, Sandwich eller någon sorbée.
GODIS: Choklad helst mörk med chilli.
SÄNG: Ikea.
LAKAN: från Ullared eller Ikea tror jag vi kör med.
FRISÖRSALONG: Just nu KlippCenter på Kungsgatan då min underbara frisör Linn börjat jobba där. Jag följer henne till vilken salong som helst.
DAGSTIDNING: GP blir det oftast, men gamla hederliga Sydsvenskan är trevlig att läsa när man är hemma i Skåne.
MAGASIN: Alla bra läggs ju ner (Darling och Modette var riktiga favoriter), nu blir det oftast inredningstidningar.

1 kommentar:

  1. TACK för igår hjärtat mitt! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fiiiiint ni kommer att bo! Jag är så imponerad!

    Nu snor jag listan av dig ;)
    P&K

    SvaraRadera