onsdag 26 augusti 2009

David led..

Föräldragrupp träff 2 var igår. Jag vet inte vad jag tycker om det egentligen, det är både bra och jobbigt. Igår gick hon igenom medicinsk smärtlindring, kejsarsnitt och olika komplikationer som kan hända vid förlossningen. Sen var det dax att återigen sätta sig killar för sig och tjejer för sig och diskutera (stackars David), den här gången tyckte hon vi skulle diskutera vad killen skulle göra på BB dvs efter förlossningen. HUr svårt är inte det att diskutera?? Jag vet ju inte ens vad jag ska göra själv så hur ska jag veta vad David ska göra? Diskutionen slutade iallafall hos oss tjejer om vad alla jobbade med ;) Det är iallafall trevligt att vi går i Kungsbacka även om det är en grupp med folk från olika ställen runtomkring Kungsbacka så är det ändå andra som kommer vara hemma samtidigt som en själv och där är en tjej som kommer gå på samma BVC som mig nere i Åsa i och med att hon bor i Frillesås.

Iallafall när vi åkte hem så var David väldigt upprörd över att återigen blivit påtvingad att sitta i grupp.. Men nu får han stå ut det är bara en gång kvar;) Barnmorskan hade även bokat in besök i Varberg så dit ska vi och kika nästa fredag om David kan ta ledig från jobbet annars får vi försöka boka en egen tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar