söndag 16 augusti 2009

Krypet gillar..

Jag har ju som jag skrivit tidigare fastnat lite i Tradera-träsket. Det är riktigt kul och farligt lätt att buda hem roliga barnkläder billigt. Men detta har ju oxå lett tilll att Krypet redan har fått lite favorit-märken. Sen är det även väldigt kul att läsa andra bloggar som skriver om tex "barn-shopping".

Kombinationen av detta har ju gjort att Krypet numera har en liten önskelista på kläder och saker som tyvärr ofta blir "dyrt" på Tradera men som jag försöker hitta billigt. Jag är för snål för att köpa dem nya.

Mycket är faktiskt från danska designer, de gör helt enkelt mycket roligare barnkläder. Så jag får väl ta mig en tur till Danmark sen när Krypet kikat ut och det är rea i helsingör/köpenhamn.
1.2.
3.4.
5. 6.
1. Ej Sikke Lej, 2. IdaT, 3.Katvig, 4.Nanoou, 5.Molo, 6.Lundmyr of Sweden
Sen är jag ju självklart även P.OP beroende redan, så måste gå en omväg jag jag är i stan och ser deras butiker. Det är tur att det börjar kännas i plånboken med dubbelt boende nu för annars hade det nog blivit mycket shopping.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla,
    Jag skulle vilja rekommendera
    http://www.mammashop.se/

    Sedan tycker jag du ska sticka till barnklädesoutlet vid Hornbach i Malmö.
    http://www.idaandemil.com/

    Håller med om att det är svårt att hålla sig ifrån Tradera, köpte hur mycket som helst där i början :D

    kram

    SvaraRadera