måndag 24 augusti 2009

magen trivs..

Idag har vi varit hos barnmorskan, sista gången här i Göteborg nästa besök blir i Kungsbacka. Allt kändes helt plötsligt väldigt nära när jag fick min journal utskriven.

Alla värden var tipp topp, mitt HB(järnvärde) var uppe i 136 nu mot 125 sist så Niferexen gör sitt. Hjärtljudet var 158 och magen mätte 32cm dvs jag ligger liite över medelkurvan (mamma: jag sa ju att det kommer bli en stor bebis). Mitt blodtryck var 120/70 vilket inte säger mig ett skvatt men det var tydligen bra, undra om jag någonsin kommer fatta vad ett normalt blodtryck är. Min BM ville inte kolla åt vilket håll Krypet låg nu, trist för jag har ju lite ångest över att h*n inte kommer vända sig tills v.35 och att jag då ska behöva åka till Varberg för vändningsförsök.

Allt som allt så verkar Krypet må toppen i magen. Imorgon blir det träff två med föräldragruppen och idag är det exakt en månad kvar tills huset är klart.

1 kommentar:

  1. Det kommer att bli en normalstor baby skall du se!!!!

    Puss

    SvaraRadera