söndag 6 december 2009

I love sport!

Idag vid frukostbordet slog det mig lite att vi i vår lilla familj är kanske inte riktigt stereotyper..
När David kom in med tidningen så kastade jag mig över sportdelen och satt och lusläste den medan David läste resten av tidningen för han struntar fullkomligt i sportdelen.
När klockan sen slog 11.55 så satt jag manisk framför tv´n och inväntade dagens handbollsmatch mellan Sverige och Brasilen, vad tror ni David gjorde då? Jo han fixade med våra krukväxter medans jag satt och bet på naglarna de sista minutrarna när det var riktigt jämnt i matchen.

Undra om Astrid kommer bli en sportnörd som jag eller en sporthatare som David?

3 kommentarer:

  1. Skulle det vara så att hon skulle få tendenser till att INTE gilla sport, så bara skicka henne på semester till oss, så fixar vi det lilla problemet. P&K från oss i Lund

    SvaraRadera
  2. Hon kommer att gilla sport i lagom dos precis som sin mamma ... Jag tycker inte du är ngn sportfåne! Du gör ju faktiskt en hel del annat oxå hjärtat mitt ;-)
    puss puss

    SvaraRadera
  3. Hihi...fnissar åt hur han pysslade med krukväxter o du tittade på sport =))

    SvaraRadera