måndag 7 december 2009

Måndag

Måndag igen.. värst vad veckorna går snabbt nu. Men det är väldigt skönt att inte behöva ha måndagsngesten över att det är 5 hela arbetsdagar tills helg och ledigt igen, jag trivs väldigt bra med att vara mammaledig. (speciellt nu när det är handbolls-vm och matcherna går mitt på dagen).

Den här veckan har vi inga planer för dagarna, det känns lite skönt.. Men på fredag så kommer taido-tjejerna hit och dricker glögg med mig och Astrid när David är på julbord med jobbet. Ska bli så kul att träffa dem igen för det var ett bra tag sen nu.

Idag gick vi en lång promenad med Jannike igen. Skönt med trevligt sällskap. Vi möttes upp på BVC och jag var väldigt sugen på att kasta av Astrid alla kläder och smyga in till vågen. Känns som det är så himla lång tid att gå en hel månad utan att veta hur mycket hon gått upp i vikt, kommer väl få en chock den 26:e när vi ska dit igen över hur mycket hon väger.

Nu sitter jag och surar lite för att Sverige förlorade mot Frankrike samtidigt som magen kurrar. Hoppas det inte är för mycket trafik så David kommer hem snabbt för jag är vrålhungrig just nu..

1 kommentar: