onsdag 30 december 2009

Effektiv på Rean

Jäklar vad effektiv jag var idag när vi var inne på Kungsmässan. Hann kolla i alla skoaffärerna (det är väl 5 st?!) prova ett par olika skor, samt prova 2 klänningar på indiska. Köpa skor och klänning, på 20 minuter utan att stressa!! Det ni, sen handlade vi mat på ica det tog lite längre tid, men på 1h så var vi helt färdigshoppade på Kungsmässan och jag hade med mig hem nya snygga stövlar samt klänning till mig dopet åt mig själv, och mat :) Å ja både David och Astrid var med;))

Sen har jag beställt dopklänning åt Astrid idag, hade först beställt en jätte fin i lin men de ringde idag och sa att den var slut så fick bli en annan. Egentligen tycker jag att alla dopklänningar är rätt fula s krävdes lite letande för att hitta en ok, nu får vi bara hoppas den passar..

1 kommentar:

  1. HerreGud så effektiv du måste ha varit!! Kram till dig!!/Pia

    SvaraRadera