onsdag 16 december 2009

klädproblem..

Idag är foten lite mindre svullen, skönt! Så nu är jag lite rörligare. Ikväll är det julfest med jobbet vilket känns kul, det som inte är kul är att jag inte kommer i några snygga skor med min svullna fot, och de jag kommer i funkar sisådär (ballerinaskor =ingen höjdare i snö, och högklackat= ingen höjdare med stukad fot). Så nu krävs det lite hjärngympa i gardroben för att se om jag kan komma på hur jag ska kunna klä upp mig inför kvällens festiligheter, men lär väl sluta med att man kommer dit mamma-ledig-sunkig...


Jag vet egentligen inte vilken ände jag ska börja i, testa vilka skor som funkar med den svullna foten eller se vilka klänningar jag faktiskt kommer i. Jag har varken tid råd eller lust att behöva åka in till Kungsbacka för att panikköpa något inför kvällen så hoppas jag kan hitta något att ha på mig.





Kom på att det var ett tag sen jag la upp någon bild och misstänker att mamma snart klagar på mig;) så här är två bilder på Astrid..


Enda gången Astrid inte gråtit när hon fick på sig tomteluvan..


Astrids nya favoritsyssla, att ligga under mobilen och följa framförallt den röda hästen.

1 kommentar:

  1. Jag hade tänkt klaga men ni behövs inte det!
    Astrid är så söt att det är svårt att se sig mätt på henne!!!!!

    SvaraRadera