fredag 4 december 2009

Utvilad

Igår däckade Lilla Bus när jag satt och kollade på Criminal Minds vid nio-tiden, så istället för att väcka henne vid 10 för hennes vanliga natt-mat så lät jag henne sova och gick själv och la mig vid 10.. Vet ni när hon vaknade?? 7.15, jag fick en chock när jag insåg vad klockan var. 10h sov hon och jag fick härliga 9h sömn.. Känner mig helt underbart utvilad.

Så när Astrid fått sin frukost så gick jag ut i kylan och hämtade GP´n (tack till D´s föräldrar som gett oss en prenumeration), och satte mig vid köksbordet med frukost och läste.. (Astrid hon ligger och sover hos David som är hemma pga av sviterna från vaccinationen). Ahh det här kommer bli en underbar fredag =)

Snart får jag dock gå in och väcka Astrid eftersom vi ska vara inne i Gbg vid 11 och träffa de andra mammorna med småttingarna för att fika. Ska nog pasa på att kika in lite på Åhlens oxå, jag vill ju ha vita julgranskulor och hört rykten om att de ska ha det..

4 kommentarer:

  1. En sån lyx. Gud så skönt att sova så länge.

    SvaraRadera
  2. Oj ... det måste vara skönt för dig att få sova ut!
    Ha det så bra idag, alla tre!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Låter härligt alltihop!! Astrid är ju en riktig sjusovare nu! Ha det så mysigt idag alla 3! Krama Astrid, David och dig själv!!
    /Pia

    SvaraRadera
  4. Låter som välbehövlig vila! =) Hoppas du hittar dina vita julgranskulor. Trevlig helg!

    SvaraRadera