fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!

Igår firade jag mitt lugnaste nyår någonsin (iallafall vad jag kan komma ihåg).

Dagen började med att Astrid gallskrek 2 h tills vi fick henne att somna, sen tog vi en långpromenad för att sen åka ut till Onsala för att säga hej till Danne, Åsa och lilla Thea. Men vi var hemma igen runt 18 tiden, trötta som vi var så lagade vi tacos för vi insåg att vi aldrig skulle orka laga någon fin brakmiddag. Sen satte vi oss och kollade på film, varav jag somnade i soffan halv elva. Så vi flyttade ner en däckad Astrid till sin vagga och bäddade ner oss själva.. VI vaknade dock av buller och bång vid tolv-slaget så vi gick upp och tittade ut lite på fyrverkerierna, sån tur var vaknade inte Astrid vilket var imponerande för det smällde rejält här..

Vilket fall som helst,nyårs firandet var perfekt lugnt och jag ångrar inte alls att vi inte ställde till med kalas :)

Nu får vi se om 2010 kan bli bättre än 2009, men jag har svårt att tro att något år kan toppa 2009 för vår del:)
En sak är iallafall säker nu börjar jag på allvar att satsa inför Beach 2010...

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År önskar jag er!
    Ganska kul att läsa att ni blivit så "vuxna" att ni sitter och somnar i soffan *fnissar*!

    Kram från mamma

    SvaraRadera