söndag 28 juni 2009

I brist på annat

OM DIG
Namn - Camilla
Bor - Göteborg
Syskon - 1
Född - 1979
Ögonfärg - blå
Längd - 175
Sko storlek - 39,5
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - tvilling
Hårfärg - blond
Födelseort - Lund

DAGENS
Låt - Ingen än sålänge
Saknad - David
Kläder - grönrandig klänning
hur ser dina underkläder ut - gråa/svarta
Mat - bara ätit frukost
Köp - n har jag inte shoppat nått
Göra sen - åka hem till Gbg, bada!
Godis - Gott.. men inte just nu...
Pinsammaste - inget jag rä aldrig pinsam;)

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - nej
Tycker du om godis - ja
Hur många gånger i veckan äter du godis - sällan
Äter du oftast nyttig mat - ganska ofta..
Tycker du att du själv är söt/snygg - njaa
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
gillar att trycka ner folk.-nej
Är du nöjd med ditt förnamn -Det funkar väl
Du tycker att du själv är smart - nej inte med min gravidhjärna iallafall..
Vad är det sämsta hos dig - nyfiken till tusen..
Vad är det bästa hos dig - nyfiken till tusen...
Har du bra självförtroende - nja
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - om jag jobbar säkert 8 annars nästan inte alls
Du tycker om att vara med tjejer? - att umgås med tjejer ja.
Känner du dina grannar - inte så jag umgås med dem.. men till namn och hej i trappen
Vad har du för färg på dina underkläder idag - grått och svart som sagt
Gillar du skolan - jag gjorde till och från
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - tillnej inte nu, men försökte mig på Oboe en gång i tiden.
Sporter/aktiviteter har du gått i - handboll, rytmisk sportgymnasitik, landhockey, ridning, dans. ehh säkert mer..
Har du några tatueringar - ja två
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - när jag går förbi en
Tycker du om djur - de flesta men inte på tallriken

BRUKAR DU...
Sova - på natten
Ta mediciner du inte borde ta - borde man ta några mediciner?
Röka - nej
Snusa - nej
Skada dig - ja, jag är rätt klantig
Klä dig i svart - ja.
Litar på folk - ja
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar -nej
Gå i skolan - nej, jag jobbar ju
Gå i kyrkan - nej
Ljuga - ibland fast jag är kass på det
Vilja dö - nej

HAR DU...
För många vänner - Det kan man inte ha för många.
Någon annan psykisk sjukdom? - ehh har jag någon alls?
Skadat någon? inte med flit, men efter många år handboll har jag säkert skadat någon
Färgat håret - japp
Några piercnings - bara i öronen nu.. naveln har jag tagit ut
Några tatueringar - ja
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält - ja

ÄR DU...
Snäll - ja för det mesta jag gillar ju pepparkakor
Snygg - ibland
Söt - jämt
Kort - nej jag är ganska lång
Klantig -JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar