onsdag 10 juni 2009

Sjukhuset

I måndags kollade jag på Sjukhuset på tv3, jag brukar aldrig kolla på det för sen jag blev gravid börjar jag gråta så fort jag ser att det föds en bebis och det gör det alltid i Sjukhuset. Men i måndags vet jag inte varför men jag kollade iallafall på programmet.
SJälvklart så föds det ju en bebis, men den här gången så började jag inte gråta jag blev mest förvånad och förstummad. Bebisen föddes redan i v23, dvs den var en vecka större än Krypet, och de kunde rädda den.. Jag blev både förvånad över hur liten den var och hur stor den var för jag har ju inte fattat att Krypet är så stor redan trots att h*n sparkar så jag inte kan sova vissa nätter. Och jag blev helt förstummad av att man kan rädda så små bebisar.

Det är ju så surrealistiskt att det finns en sån liten inne i min mage så blev väldigt verkligt när man fick se hur den skulle se ut om den fick för sig att titta redan nu.

Någon som vill kika så ligger programmet på http://www.tv3.se/ och är från 8/6

1 kommentar:

  1. Visst är det overkligt att ha en liten plutt i magen ... men snart kommer det lilla krypet ut!!!
    Bra att han tränar benmusklerna ;-)
    P&K
    Pia hälsar

    SvaraRadera