torsdag 18 juni 2009

update:lghen IGEN...

Åh vad frustrerande det är att sälja lgh.. Det började imorse med att jag fick kasta mig ur lgh eftersom mäklaren glömde ringa i god tid innan de skulle komma.. Så fick 10 min på mig att byta om och piffa det sista, men ut hann jag..

Sen tod det låååång tid innan mäklaren hörde av sig. Det hade iallafall gått bra och de verkade positiva, det enda var inflyttningen 1 okt, de höll nämligen på att sälja sin egna lgh nu och det berodde lite på när de skulle lämna över sin. Men vi får nog ingen svar av dem innan helgen.

Sen har vi ju våra ordninarie visningar på mån-tis, så vi måste ta ett beslut på hur vi gör OM de lägger ett bud innan på måndag, ska vi sälja utan visning eller inte.. Det är 5 pers som anmält sig och det kan ju gå precis hur som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar