tisdag 30 juni 2009

logistik

Ibland är det svårt att få ihop allt.. Jag har ett I-landsproblem.
Eftersom jag var förrvirrad deluxe förra veckan och bokade fel tvätttid så fick vi boka om till idag. Problemet är att idag vill jag gå och fika med de andra tjockisarna 18.00 och david måste jobba över. Dvs jag måste hinna hem från jobbet tvätta och hänga upp tvätten innan jag tar mig iväg till Slottskogen för att möta upp tjockis-gänget.. Ingen aning hur jag ska hinna med det?! Jag måste ju jobba oxå och jag kan ge mig f-n på att det kommer vara hur mycket som helst att göra idag.

Vårt andra logistikproblem är när vi ska hinna ta oss iväg och köpa vår vagn vi sett ut, eftersom det är sista exemplaret de har till det priset så är jag lite stressad att hinna iväg, men det ser helt omöjligt ut den här veckan. Nu har jag dessutom hittat samma vagn till samma pris fast i svart istället för beige MEN i Trollhättan så funderar på när vi ska få tid över att åka dit när vi knappt hinner iväg till Backaplan.

Jag hade dessutom tänkt vara ledig på fredag och njuta av lite Partille cup handboll och en sovmorgon efter torsdagens konserter, MEN då damp det ner ett e-mail på jobbet igår att det behövdes skickas ett jätte utskick till Merck = det är bara för mig att ställa klockan på fredag och masa mig iväg till jobbet.. Det är lustigt att alltid när jag planerar att vara ledig så kör något ihop sig på jobbet och jag måste åka in... Undra om jag ens kommer kunna ha min semester ifred utan en massa telefonsamtal?!?

Nu ska jag iallafall åka med morgongrus i ögonen till jobbet...

1 kommentar:

  1. Oj vad det strular!!! Försök att inte stressa för mycket det är inte bra varken för dig eller barnet!
    Puss från mamma

    SvaraRadera