måndag 29 juni 2009

Usch så varmt..

Idag har det varit fyra nya och kollat på vår lgh + att mäklaren trodde det var två till som ville komma och kolla i veckan.. Får verkligen hoppas det lossnar nu!

Eftersom jag inte fick åka hem efter jobbet pga av visningarna, så ringde jag pappa som kommit upp till Göteborg då Partille Cup börjar imorgon. Så vi gick och åt mumsig pasta på Etc. Grande, helt underbart var det då det var skugga och svaklade gott på uteserveringen.
Här hemma är det mindre skönt.. FYY vad varmt det är jag tror jag håller på att dö!! Fattar inte hur jag ska kunna somna inatt.
Tips mottages gärna..

1 kommentar:

  1. Lilla gumman ... önskar jag hade något tips att ge dig! Sover tyvärr inte själv! Hatar denna hetta!!!
    Håller tummarna för lägenhetsförsäljningen!

    Puss puss

    SvaraRadera