torsdag 25 juni 2009

Magen och jag åker till Skåne..

Imorgon ska jag och magen först genomleva möten från 9-15 sen sätter jag mig i bilen och beger mig till Skåne-land för att hälsa på mamma och pia.

På lördag tänkte vi ta en sväng förbi Brio-outleten i Osby, jag ska kika efter en vagn och efter babyskydd, hade varit kalas att hitta det billigt! Sara har gett mig en lista på saker att kika efter till henne oxå så får se hur mycket som får plats i bilen om allt finns till vrakpriser.

Jag tror att Krypet kommer vara en sån bebis som vägrar somna om man inte går runt med den. Kom på idag att så fort jag sitter/ligger still så sätter den igång och tok-kickar, men när jag är uppe och går då är den helt still. Och de säger att de behåller samma sovmönster som i magen, så den där vaggan vi sneglat på kan nog komma till pass om det stämmer.

Nästa vecka börjar Patrille Cup + att vi ska kolla på Thåström/Ternheim, så kommer bli en kul vecka där arbetsmoralen nog kommer vara minimal;) Jag ska försöka ta ledigt på fredagen så jag kan kolla på lite handboll och få sova ut efter konserten. Sen hoppas jag att lägenheten är såld nästa vecka..*hoppas hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar