torsdag 11 juni 2009

Moln??

Jag hade precis vaknat, så ringer David och säger "har du tittat ut" lite morgontrött kikar jag ut och undrar vad han menar, det är molnigt och det har precis regnat, det är väl inget kul att kolla på.. "kolla från balkongen ner mot stan" Jag fattar fortfarande inget, det är STORA moln över stan, ja men det är ju skitväder så ok?. "Du kanske får lite svårt att ta dig till jobbet, det där är inga regnmoln, det brinner i Frihamnen" .

Åhh jäklar vad det brinner, nu har jag hunnit surfa in på Gp.se och se nyheterna på tv´n, så stora rökmoln har jag aldrig sett, de ser precis ut som åskmoln. Sån tur är har de precis öppnat upp bron igen så min buss borde gå som vanligt och jag kommer få första parkett till branden.

Tråkigt att det är så mycket som brunnit upp, men spännande ;)


1 kommentar:

  1. Oj så spännande! Du vet väl vad din mamma gjort i denna situation ;-)
    P&K

    SvaraRadera